هیپنوتیزم صنعتی!

همه جای خانه را دنبال یک لیوان سکوت می گردم...بدجوری تشنه شده ام! تشنه ی آرامش و سکوت! 

مهمان داریم ۷-۸ نفر آدم حسابی در گروه های سنی مختلف . از مادر بزرگ گرفته تا پدرتازه عروس و آقای داماد یکی دو سال پیش و بچه ی ۱۰-۱۲ ساله! 

همه با دقت و وسواس عجیبی در یکی از این برنامه های در پیت جعبه ی جادو غرق شده اند... من مثلا صاحب خانه ام! بلند می شوم و سری هم به اینجا می زنم تا تمرکز مهمان ها و اهالی دیگر خانه را به هم نزنم!!   

.

کاش برق می رفت!! 

برای یک لحظه حتی هوس می کنم بروم و این فیوز را بپرانم! اما این شرم و حیا ی لعنتی مانعم می شود. بر می گردم و به یکی از مهمان ها که برای یک لحظه چشمش را از جعبه ی جادو برداشته و به من نگاه می کند لبخند دراز و بی قواره ای تحویل می دهم و می گویم بفرمایید آجیل!!!  

هیپنوتیزم شده اند انگار جمیعا و لا تفرقوووووووووا!!!

این طول و عرض بی قواره و خارج از تناسب هم که اجازه نمی دهد داخل کابینتی کمدی چیزی قایم شوم ... صدای تلویزیون در سرم می پیچد و به استخوان جمجمه ام می خورد و بر می گردد ...و تکرار می شود... 

کاش زودتر بروند این مهمان ها ! مگر در خانه ی خودتان از این چیز ها ندارید؟ خوب می ماندید همان جا نگاه می کردید! ... 

از دست این جماعت ...

نظرات 8 + ارسال نظر
کرگدن سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.javgiriat.persianblog.ir/

شرمنده کردی مومو جان

یک کمی تا قسمتی گیج شدم!
الان شما آقای باستانی هستی یا مستر کرگدن؟؟
.
باری!!
دشمن هر دوتون شرمنده باشه...

مرتضی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 ب.ظ

موضوع جالبی رو مطرح کردی تلویزیون
چندی پیش برنامه ای می دیدیم که از زندگی مردم ژاپن بود.
زندگی زناشویی و خانوادگی قبل از حذف تلویزیون و بعد از حذف اون رو نشون می داد. همه باتفاق تایید می کردن و که بعد از حذف اون خیلی بهتر به همسر و بچه هاشون می رسن و زندگی با کیفیت تری و با معناتری پیدا کردن.
به نظر می رسه ما جماعت ایرانی هم چون نمی تونیم کنترل خوبی روی تلویزیون داشته باشیم باید اون رو حذف کنیم تا بهتر بتونیم به زندگی برسیم.

مرتضی سه‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

البته ای رو هم بگم که الان این حالت تلویزیون کم کم داره به سمت اینترنت کشیده میشه. یه عده از اونور بوم میفتن یه عده هم از اینور بوم(اینترنت)
الان این جعبه جادویی داره جای خودش رو به این جعبه مدرن میده که نسل جوان به سمت اون دارن حرکت می کنن و شاید حتی این جعبه مدرن اثرات نامطلوبتری نسبت به جعبه جادویی داشته باشه اگر کنترل نشه

فلن در خانواده های امروزی به نظر من هر دو جعبه بر رفتارهای اجتماعی اعضای خانواده اثر گذاشته یه عده با تلویزیون و یه عده با اینترنت و این باعث شده که نسبت به هم دور بشن. چیزی می خوندم تو تابناک کخ جالب بود حرف طلاق عاطفی و روحی بود که در جوامع ما داره زیاد میشه . و من یکی از دلایلش رو این تکنولوزیهای جدید و در حقیقت عدم کنترل زمان و مدیدیت وقت رو در اونها می بینم. که خانواده های ما رو از هم دور می کنه.

چی بگم؟
یعنی در معرض خطراتی حتی بدتر از تلویزیونم؟ اونم روزی n ساعت؟
باور نمی کنم!!
نه...
نمی خوام باور کنم!

کاغذ سیاه چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://www.moeinaddin.blogfa.com

سلامی دوباره
به زبان محلی بندر به ماما میگن مومو. مادر بزرگ مادرم مومو بود و بیش از صد سال عمر کرد. شعرهای بندری زیادی هم میخوند. و ممنون که به من سر زدید.

چقدر هیجان انگیز...
خوب است که اسم آدم چیز های خوب را یاد دیگران بیندازد...
مادر بزرگ شما هم حتما عزیزی بوده برای خودش اگر هستند هنوز که زنده باشند انشالله . اگر هم نه جایشان در دلتان همیشه سبز باشد .

م . ح . م . د چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://grove1.persianblog.ir

من این روزها دارم تنهاییو تجربه میکنم ... خیلی خوبه

چشم آدم بزرگ های خانه روشن؟
ساعت نه باید می خوابیدی!
الان که ساعت از ۲ بامداد هم گذشته! آن هم بی مداد!!!
معلوم است خیلیی زیادی خوش می گذرد!

امیر علماء چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 08:32 ق.ظ http://vlife.blogsky.com/

واقعا هم !!!

بهــــــار چهارشنبه 10 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:54 ب.ظ http://hOt-sumMer.persianblog.ir

عزیزم لازم نبود کل خونه رو بگــردی
فقــط کافی بود می رفــتی تو دستشویــی

گناه داشتم!!!
بیشتر از من کسی که اون همه چایی که به خوردشون داده شد ه بود کار دستشون می داد!!!!!!!!!!!

کسی.مثل.هیچکس پنج‌شنبه 11 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.msptaran.blogfa.com

در خانه شما همه چیز زیباتر است...ودلچسب تر

تا زمانی که همسایه ی مان غاز است (البته مرغش) حق با شماست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد