مراقب نیستم که اشتباه نکنم!

اشتباه می کنم!

پشت سر هم ... 

می دونین؟

دلم می خواس همه چیز ساده تر بود ... 

دلم می خواست هیچی زمان نمی خواس...

گاهی حس می کنم توان صبر کردنم تموم شده ... گاهی حس می کنم می تونم تا آخر دنیا هم صبر کنم !

بهش می گم ..." نکن! " و مثه یه نگهبان ایستادم بالا سرش تا تکرار نکنه! تا تیشه نزنه به ریشه خودش... 


وقتی از کسی مراقبت می کنی یعنی دوستش داری... اما عاشقش هم هستی؟ 

همه چیز عادت می شه برای ما آدما ... زندگی ... دوست داشتن ... بعضیا عادت دارن مراقبت کنن از همه چیز ... 

اما عشق هم عادت می شه؟؟!!

وقتی با کسی زندگی می کنی دیگه نباید دلت بلرزه براش؟ نباید دلتنگش بشی؟ 

اگر دلت برای کسی تنگ نشد نباید دیگه با گریه کردنش غمگین بشی و گریه کنی؟ 

نباید وقتی بهت نیاز داره کمکش کنی؟

اگر تصمیم گرفتی کمکش کنی ، یعنی داری ایثار می کنی ؟  و ایثار یعنی عشق ... اما تو عاشقش نیستی ...فقط یه حسی بهت می گه " اون بهت نیاز داره ... " و این یعنی ، نباید عاشق بشی دیگه هیچ وقت؟ نباید لذت عشق ورزیدن رو بچشی؟ باید بگذاری دلت رو و بگذری... این یعنی ایثار! و ایثار یعنی عشق ... عاشقش نیستی اما داری کار عاشقانه می کنی!!  و بعد همه چیز به هم می خوره ... معادله ی آسونی نیس ... مثه دو دو تا چهار تا نیس ... زندگیه ... 

و ما با واژه ها هی پیچیده ترش می کنیم ... عشق ... ایثار ... دوس داشتن ... گذشت ... دل ... عشق ورزیدن ... همکاری ... کمک ... و "من" بین این واژه ها گم و کمرنگ می شه ... بعد تبدیل می شی به آدمی پیچیده و بلا تکلیف که ازت می پرسن "پس ما تو زندگی تو چیکاره ایم؟" و تو دلت می خواد داد بزنی " لازم نیس کاره ای باشی... من فقط عاشقتم! همین! " ... به همین سادگی ...


 


من تو مرز بین واژه ها گم شدم! 

نظرات 6 + ارسال نظر
رها پویا دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

نیاید اون روزی که فقط به در کنار کسی که در کنارشی عادت کنی. گمون نکنم عشق عادت بشه.
چرا! باید دلت براش بلرزه باید دلتنگش بشی. باید مدام و مدام بخواهیش. حتی وقتی ازش دوری باید حسش کنی کنارت. فقط نگران شدن براش کافی نیست.
به واژه ها توجه نکن به سمت دلت برگرد.

لیلیت دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ http://www.lilith2010.blogfa.com

هیچ چیزی سخت تر از عاشقی و عاشقی کردن نیست به خصوص که عاشق کسی باشی که از عشق هیچی ندونه

من دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:30 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

این آهنگه معروف و حتما شنیدی که میگه
عشق یه چیزی مثل کشک و دوقه ...

امیر سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ق.ظ http://khateratetarakkhorde.blogfa.com

هیچی...

نیما سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ب.ظ

واژه ها رو تبدیل به مرز کردی واسه ودت . مرزی نیست اگر خودت بخوای !

مکتوب پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://maktooob.blogsky.com

کلمه به کلمه اش رو میفهمم .
:((((

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد