گور بابای همه!


چیزی که من انتخاب می کنم ، چیزیه که باید وجود داشته باشه! و من تا کجا مسئولم در برابر این انتخاب؟!!... تا هیچ جا! ... من فقط یه سیر لوس و بی معنی برای دنیا انتخاب می کنم! چون این وظیفه ی ما آدم های مختار و آزاده که انتخاب کنیم! اینکه آیا در این انتخاب ، برنده بودیم یا بازنده هیچ معیاری نداره ... فقط باید ببینیم چی فکر می کنیم! اگه فکر کنیم برنده ایم... پس بردیم ... اگه فکر کنیم بازنده ایم ... پس باختیم! 

چون مختارم ... آزادم ... و آزادی ، کاریه که با داشته هام انجام می دم

"داشته هام... "  چیزایی که بعضیاشونو انتخاب کردم که داشته باشم یه سریاشم انتخاب کردن قبلا که من الان دارمشون و کسی هم مسئول اونا نیس ... 

باید بریم و با داشته هامون حال کنیم با این احساس آزادی ... گور پدر همه!

***

یه جورایی حالم از این فلسفه های فرد گرایانه به هم می خوره! 

مثل زندانی می کنن ادم رو توی قفسِ تنهایی... جدا می شی از همه چیز و همه جا و هی به خودت می گی انتخاب کن... انتخاب کن! برنده ای لابد...

بالاخره ما نفهمیدیم انسان موجودی اجتماعیه که انتخاباش سرنوشت همه رو دگرگون می کنه و مسئوله در برابر اتفاقات بدی که برای آدم های دیگه میفته یا فقط هی باید انتخاب کنه و تهش بگه من بردم !!!! 

***

در گیرم با خودم! این یه جنگه بازنده ، بازنده است ... وقتی ایده هات و اندیشه هات به تیپ و تار هم می زنن و نمی دونی بری بچسبی به یه زندگی آروم و بی سر و صدا و هر روز صبح با لبخند بیدار بشی و حالشو ببری که هشت ساعت مثه خرس خوابیدی ...( که چی بشه تهش؟)  یا بزنی به دریای استرس و کار و کار و کار... بعد جون خودتو بگیری و عشق و صفا کنی با فکر کردن و عرق جبین و کد یمین!!!! (که چی بشه تهش؟)


***

می گن خود زنی معافیت داره! اگه خود زنی کنی از سربازی معافی!!! خدایا ... حکمتت رو شکر من هی دارم خود زنی و اندیشه زنی می کنم!! نمی شه بیای من رو از فکر کردن معاف کنی؟ 

یعنی قد این مسئولای وضع قوانین معافیت سربازی هم رحم و مروت حالیت نیس؟

نظرات 8 + ارسال نظر
الی پلی پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:21 ب.ظ http://elipeli.blogsky.com

انقدر سخت نگیر....

ملکه پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.malakesaba7.blogfa.com

وقتی پراگراف آخر را خواندم،خدا را در حال لبخند به بنده ی متفکرش دیدم. مطمئنا خدا لذت می برد از اینکه بنده اش برای ایجاد توازن در زندگی خود و دیگران اینطور فکر می کند و افکار خودش را به چالش می کشد تا بهترین را اجرا کند. مگر نه این است که پیامبر خدا می فرماید: یک ساعت فکر کردن بهتر از هفتاد سال عبادت است. خانمهایی مثل شما همیشه برنده اند.

top700 پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.top700.com

7.530864135709996.24957823481گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700.com

دستت درد نکنه داداش!
به حد کافی ثروتمندم!

تلخ پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:41 ب.ظ http://chekhov.blogfa.com/

البته که ما مختار و آزادیم اما جبر حاکم را هم نمیشه در نظر نگرفت!
خودزنی و به قول شما اندیشه زنی هم هیچ حاصلی نداره جز خستگی روح.

مکتوب پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:27 ب.ظ

ته هیچکدوم هیچی نیست
بدترین خاصیتش همینه لعنتی
اینکه میدونی تهش هیچه
هیچ بوده اصلن از اولشم
اصلن من و تو خودمون خودمونو جدی گرفتیم .
ما کسی نیستیم تو این کائنات
بود و نبودمون هم به جایی برنمیخوره
با اون فلسفه های وصل به بالا و اینا هم فقط موقع عرق خوری واسه خنده حال میکنم .

امیر پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ http://khateratetarakkhorde.blogfa.com

خوب بحث خیلی فلسفی شد یه خورده ه تو مایه های سیاست
منم که فیلسوفو سیاستمدار و سیاس..
آقا لپ مطلب می دونی چیه؟
دور از جونت غلط کردمو واسه همین جاها ساختن
دمت گرم
یا علی

هاله بانو پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ب.ظ http://halehsadeghi.persianblog.ir/

تهش هیچی نیست
و من باز می رسم به همون جمله گرکدن که گفت ادامه داره این زندگی سگ مصصب منم ادامه جمله اش رو می گم ادامه داره این زندگی سگ مصب که تهش هیچی نیست

کورش تمدن پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.kelkele.blogsky.com

سلاااام
منم خیلی وقتا به این جبر فکر کردم
آخرش به هیچ نتیجه ای نرسیدم
فقط این رو فهمیدم که هرچی فکر کنیم بدتره
اینجوری زندگی کوفت میشه
میتونیم با یکم ساده گرفتن راحت تر زندگی کنیم
با این پستت یاد این جمله شریعنی افتادم:
کسانی که میفهمند عذاب میشکند و کسانی که نمیفهمند عذاب میدهند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد