دست های اجنه!

با خودش فکر می کرد که هر چقدر هم بی دین و ایمان باشد ... بد نیست نماز آیات را یاد بگیرد!

حتما این روز ها به دردش خواهد خورد!

***

نتیجه ی آزمایش های دو سال پیشش را گرفته بود دستش و به گردن کلفت متخصصصص هایی که عرض گردنشان از مشرق تا مغرب می رفت و متفقا نظر به سلامتش داده بودند فکر می کرد و به اختلاف فاحشی که اعداد روی برگه ی آزمایش با میانگین نرمال داشتند می خندید... و به سال های متمادی درس خواندنش و اینکه چطور ممکن بوده (حداقل) خودش این اختلاف ها را تا امروز ندیده باشد ناباورانه ....فعل مناسبش چی می شه؟ زل زده بود؟ فکر می کرد؟ تو کف اش مونده بود؟

***

یه موجوداتی هستن بهشون می گن "اجنه" .... فکر کنم دست هاشون آلوده ی این پوشاندن حقایقه !

دست های اجنه!

***

از اجنه ی محترم خواهشمندم لطفا دست هاتونو از روی حقایق بردارین تا چشممون به جمالشون روشن شه ... بد جوری موندیم تو حسرت دیدن حقیقت ... یه نظر حلاله والا !... نیست؟

***

دست اجنه درد نکنه که نقش خطاهای انسانی رو تو وقوع فجایع بشری هر روز کمرنگ تر و کمرنگ تر می کنن! کی جرات داره به گردن نازنین متخصصصصصین توهین کنه؟ هیشکی به خدا! دور از جونشون!

نظرات 18 + ارسال نظر
کیانا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

چقد خوبه اول بوودن
فعلن اول تا برم بخونم

ای جونم!
همین آپ تو دیت بودنت منو کشته!
حواسم هست که تو چن تا پست پشت سر هم اول شدی!
چجوری قدر دانی کنم ازت؟

مهمانی چای میای؟

کیانا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

آره واللا این متخصصین محترم که مولای درز کارشون نمیره ....همه توووووووپ ...معرکه ...
خدا این اجنه رو هدایت کنه ...

آخه کارشون درز نداره که مو لاش بره!
الهی آمین!

کیانا دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

ببخشید نمیشه بجای چای ،قهوه مهمون کنین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مثلن شما دکتریااااااااااااااا

چایی برا سلامتی بهتره!

زنده باد نوشیدنی ایرووونی

جزیره دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:03 ب.ظ http://jaziretabrik.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام دکتر عزیز
تا حالا از دیدن اسم کسی تو کامنتدونیم اینقدر خوشحال نشده بودم
یعنی استاد نمیدونی با دیدن اسمت چقدر قربون صدقه ات رفتم
هنوز پست جدیدو نخوندم.اولتر از همه رفتم ببینم جوابمو دادین یا نه.وقتی دیدم جوابمو دادین کلی ذوق کردمحالا اول برم جوابتونو بخونم .بعد پستو

ای باباااااااااااااااااااااااااااااااا
الان شرمندگی فشار خونو برده بالا!
شما لطف داری جزیره جان!
مرسی
خواهش می کنم بابا جان! وظیفه است

جزیره دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

به به .استاد جون اتفاقا خیلی خوش موقع جواب دادین .هنوز وقت دارم.استاد به نکته ظریفی اشاره کردی.اینکه چی میخوام تو حجمم نشون داده بشه.
استاد اتفاقا من یه سری باکس شیشه ای دارم که حتما باید تفاوتشون دیده شه
استاد ما که یه ادم بی ذوقیه که فقط میخواد پول خرج کاراش کنیم که هی بزنه تو سر استادای دیگه و مدیر گروهیشو محکم کنه
کارای میرمیرانو حتما میرم سرچ میکنم

بعد اینکه میخوام با فوم بسازم نه بالسا.

خوب ... ببین! اگه تصمیم داری با فوم بسازی یه مساله ای مهم می شه! اونم اینه که بکس های شیشه ایت زیر حجمن یا بالای حجم!
می تونی با پلکسی گلاس باکسای شیشه ای رو نشون بدی
اگه باکس هات استراکچر دارن کارت راحت تر می شه ... استراکچر رو درست می کنی که تو خالهیه و شفاف
پلکسی های خیلی خیلی نازک هست تو بازار استحکام خوبی هم دارن...
نمی دونم سال چندی هستی! با فوم تمیز کار کردن یک کم سخته! برا من که سخت بود!!! با تلق می تونی باکساتو کار کنی... ولی باید خیلی خیلی ظریف کار باشی تا خوب در بیاد!
برش پلکسی یک کم سخته با کاتر! به خصوص گوشه ها رو باید فارسی بر کنی تا جاهای لب به لب درست در بیاد! می تونی اندازه ها تو با یه فایل کد بدی برات ببرن! نمی دونم تو کدوم شهری! ولی اگه تهران باشی خیلی جاها هستن که این کارو می کنن! هزینه اش هم زیاد نمی شه!
ماکت حجمی اگه خوب و تمیز کار کنی ... می تونه برا همیشه تو اتاق مدیر گروهتون بمونه یادگاری! یه ماکت حجمی داشتم یه زمانی که هنوز عکسشو زدم به دیوار اتاقم! بدم نمیاد یه روزی واقعا تبدیل بشه به بنا!!!
وقتی ماکت حجمی تبدیل به بنا می شه اینقدر دیتیل و این چیزا قاطیش می شه که اون ناب و بکر بودن ایده ها کمرنگ می شن توش!
برام جالبه کانسپتتو بدونم! مرکز فرهنگی تو کجاست؟ برای کجاست؟ ایرانه و برا فرهنگ ایرانیه؟ برا چی شیشه داره؟

جزیره دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ

والا پستتونو خوندیم دکتر ولی اینجوری هستیم:

فک کنم نفهمیدمیعنی نمیدونم حال خودتونو اینجوری گفته بودین یا مخاطب و منظور خاصی داشتین؟؟؟؟؟

ای بابا جزیره جان!
می دونی؟
آدم اگه مریض باشه هم همون بهتره که نفهمه و کارش به سر و کله زدن با این دکترا نیفته!
اینو جدی می گم!
اما ...
مهم این نیست که این مساله برا من پیش اومده یا نه! اصلا مهم هم این نیست که کسی که اشتباه می کنه و کوتاهی می کنه دکتره مهندسه یه زن خانه داره یا یه کارگر ساده! مهم اینه که ... به عنوان یه نفر! یه انسان! یه کسی که تو یه کاری مهارت داره ... یا ادعای مهارت می کنه ... چشمامونو باز کنیم و مسئولانه تر به همه چی نیگا کنیم! واقعا شاید یه روزی ... و ... خیلی دیر! متوجه یه چیزی بشیم که جلوی چشممون بوده و نادیده گرفتیمش و اونروز دیگه پشیمونی سودی نداشته باشه! بعدم که یه بلایی سر خودمون یا دیگرون اومد .. به اجنه ی بدبخت گیر می دیم که اونروز ما رو کور و کر کردن و با عث شدن که کوتاهی کنیم.

جزیره سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

الان متوجه پستتون شدم.یه استاد جیگر داریم همیشه به ما میگفت نسبت به حرفتون متعهد باشین و سعی کنین اشتباه نکنین وگرنه تاوانای بدی باید پس بدین
میگفت تو حرفش یه بار یه اشتباهی کرده که یک سال از زندگی عقب انداختتش و خسارتهای بدی داده.

اول تر از همه ممنون از اینکه اینقدر با حوصله جواب میدین

من ترم 6ام.توضیح کارو در کامنت خصوصی عرض میکنم خدمتتون

پلکسی رو شنیدم.تا حالا باش کار نکردم.تعریف از خود نباشه با فوم خوب کار میکنم.از ترم یک همون استاد جیگره بهمون یاد داد با فوم کار کنیم.هیچوقت ماها که دانشجوی اون بودی نتونستیم ماکت اسکیسی بسازیم چون دقیق کار کردنو خوب بهمون یاد داده بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 ق.ظ

استاد جون خصوصیت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کار مجموعه ی فرهنگی ایه تو مشهد.در مورد فردوسی شناسیه.

باکسای شیشه ایم بالای کارن.
استاد خصوصیت کو؟
اصلا خصوصیتو ولش کن براتون میل میزنم.به همون میلی که تو وبم گذاشتین

جزیره سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:54 ق.ظ

میل زدییییییییییییییییییییییم
ااااااااااااااااا یادم رفت عکسای کارم رو بفرستم فقط توضیحشو دادمالان میفرستم
راستی فلکسی هم شنیدم باید بدیم با لیزربرامون برش بدن
اخه میدونین این استادمون خیلی نامرده.برگشته گفته فک نکنین میخواین با فتوشاپ و تری دی و اینجور چیزا واسم کار بیارین تو نمرتون تاثیر داره آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
نامرد.
خب پس عاشق چش ابروت شدیم که میخایم واست جون بکنیم؟
البت بنده شخصابا اسکچ آپ و فتوشاپ براش کار میبرم

ناشناس سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ

دیدم اسمم زیاد هی پشت سر هم تو کامنتدونی ردیف شده گفتم برا عوض شدن روحیه با یه اسم دیگه بیام

اون استراکجری رو که گفتین فک کنم برای باکش شیشه ای بنا اصلی و گالریم خوب باشه اما برا باغ موزه ام بعید میدونم.البت نه دیگه.برا باغ موزه هم خوبه.
میام با مقوا نوارهای کوچیک در میارم بعد به صورت شبکه شبکه رو هم میزارم.خوبه؟
البت جونم درمیاد که

استوا خاتون سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://bootejeghe.blogsky.com/

شما الان خانوم دکترین! شما خودشو ناراحت نکن والا واسه پوستت خوب نیستا!!!

امیر سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ب.ظ http://khateratetarakkhorde.blogfa.com

به به به این استاد(آخریش ب مکسور هستش)
استاد دکتر اینا
ما شیرینی می خوایم
این حرفا هم حالیمون نیست
الان نکنه شما هم می خوای بگی اجنه دستشونو گذاشتن رو این حقیقت که شما دکتر شدی که یه وقت شیرینی ندی؟؟؟
به من که مربوطی نیستشم
چه قبول بشیو چه نشی من دعا کردم مزدمو می خوام
منو سننه که قبول نشدی من مزدمو می خوام
من خودم دسته اون اجنه رو بر می دارم آخه یه سری حقیقت دارم می خوام لاپوشونی کنم
دمه شما گرم
یا علی

لاکو سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 ب.ظ http://laku.persianblog.ir

اوا شما دکتر شدی؟
من فکر میردم قبلنم دکتر بودین
بالاخره واس ما همیشه دکترین
نگو اجنه قربونت برم بچه ازینجا رد میشه میترسه!
ما آدما عادت داریم تقشیر گردن دیگران بندازیم حلا چه سنگ و چوب چه جن

جزیره پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام

رها بانو شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://rahabanoo.blogsky.com/

خدا اجنه را حفظ کند برای بشر !!!!

جزیره یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ق.ظ

استاد جان سلام
باز شما رفتی غیبت صغری که

تلخ یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ http://chekhov.blogfa.com/

حقیقت چون شوور کرده یه نظرم حلال نیست!

تلخ دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://chekhov.blogfa.com/

البته اگه شوهرش مرده باشه همه چیز توفیر میکنه!

کی شوهرش مرده باشه؟
اجنه؟
متخصصصصصصین؟


آهان!
حقیقت!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد