لطفا به من یه تعارف بزنین.

آخه مصبتونو شکر!

بلا انصافن به جوون خودم!

نتایج اومد!

ینی هفته پیش امده بود! اما من کلا دپرس شده بودم و هنگ کرده بودم و این مدت تو کما بودم! 

بابا .. ما یه عمری آبرو داری کردیم.. درس خوندیم! الان در آستانه ی ورود به دهه ی چهارم حیاتمون دیگه وقت روبرو شدن با بعضی از واژه ها نیس به جون خودم!

رفتم سایت سازمان سنجش... دیدم نتایجمون اومده!

اومدم شماره پرونده رو که دیگه حفظ شده بودم رو وارد کردم و یهو دیدم نوشته:



مردود


اینقدرم بججور! چشمک می زد بیا و ببین!

یکی نیس به این سازمان سنجشیا بگه بابا این یارو شاید آدم حسابی ای ، وبلاگ نویسی...چیزیه! لا اقل می نوشتین "ایشالله سال بعد"! یا "عیب نداره ، بزرگ می شی یادت می ره" یا حد اقل یه خط تیره می ذاشتن! ما که امتحان علمی رو قبول شده بودیم که! حالا اون اساتید باید یه ربعه پی به مکنونیات ذهن و دانش ما می بردن! که نبردن و ما واجد شرایط نشدیم... دیگه مردود چیه آخه؟



خلاصه اینکه این مدت همه اش تو شوک بودم!


البته ظاهرا ما که مرحله اول رو قبول شدیم ... اگه یه چن میلیونی بدیم می تونیم بریم مقطع دکترا مشغول به تحصیل بشیم. اما خودمون که پول نداریم. کسی هم حتی لا اقل یه تعارف خشک و خالی  نمی کنه که " عزیزم بیا من هزینه تحصیلتو تقبل می کنم !"... 

حالا که نوبت ما شد همه یهو حواسشون جم شده که تعارف اومد نیومد داره!می ترسن بفرما بزنن منم فوری بگم مرسی و قبول کنم لطفشونو!  



نظرات 19 + ارسال نظر
تیراژه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://tirajehnote.blogfa.com

سلام مومو جان
ایشالا سال بعد
این روز ها میگذره
خوشحالم که در همین روزها چنین پستی ازت خوندم
این یعنی حواست به خودت هست
خوشحالم

این روزا مگه چه روزاییه؟

نکرت جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:33 ق.ظ http://www.aloode.blogsky.com

سلام
خوبی؟
ایشاالله سال بعد
منم یه بار با این واژه مردود رو به رو شدم
خیلی بده
من فک میکردم اواخر مقطع دکترا هستین


خوبم!
مرسی
اونقدام بد نیس
به قول ناپلئون تا شکست نخوری مزه پیروزی رو حس نمی کنی!

جزیره جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام
خیلی ناراحت شدم. خیلی

خدا مرگم بده!
چیراااااااااااااااا؟

کیانا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

salam azizam khubi? dishab mikhastam azat bporsamaaaa vali tarsidam
eshkal nadare ishala sale bad, khoda bozorgeeeeee
hala ina k hichi harkari mikonam zaban e pc im avaz nmishe , ta alan doros budaaaa yho hang kard
mamlekate dariiim???!!!
kholase shamande k english vasat cm mizaram

برا چی ترسیدی؟
خوب نشد دیگه!
زیادم مهم نیست
من اگه بی خیال و نا امید می شدم مهم بود!
اما حالا نیس!
خواهش می کنم بابا
شما فینگیلیش حرفم بزنی ما متوجه می شیم!

نینا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:50 ب.ظ

ای بابا نشد که به ما شیرینی بدی کهههه

ااااااااا
آره
سلام دوستم!
اصلا برا اینکه زیر دین نرم قبول نشدم!!!!

مانے ! جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:28 ب.ظ http://foshar.blogsky.com/

آخی ! دیدی خانوم دکتر نشدی ؟!! :دی

می شم!
دیر نمی شه!

عاطفه جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:30 ب.ظ http://hayatedustan.blogfa.com/

سلام موموجان..
خب حق داشتی که توشوک باشی..
خیلی ها این مرحله رد شدن.. خیلی ها که واقعن لیاقتشو داشتن..
اگه قرار به پول دادن باشه آدم بره خارج..چکاریه!

حالا!
شایدم زود بود برا قبولی!
فقط یه کم زیباتر با واژه ها برخورد می کردن به جایی بر نمی خورد!
هیچ جا ایران نمی شه ولی!
قبول نداری؟

پری جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.dhnemikhorad.blogfa.com

ای جااااااااااااااانم اشکال ندارم مومو جااااان من بهت میگم سال دیگه استتتتتاد.... راستی دیدی بالاخره منم معماری رفتم
شما هم به مرادت میرسی..... ولی خودمانیما... خاک تو سرشون.... توی اون یه ربع فقط کافی بووود آدرس ولاگتو بدی که بیایند و ببینند و شرمنده شوند.....


آره دیدم!
تبریک می گم.
میومدن همینی رو هم که دارم پس می گرفتن!!!!

علیرضام جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ

حیران شدم
پس شهریاران را چه شد؟؟؟؟؟

از کجاش حیران شدی؟
شهریاران پولاشونو می ذارن بانک! از مزایای بانکداری اسلامی بهره مند می شن! دیگه مثه اون سالای دور نیست که پول در گردش بهتر باشه دکتر!
شما چیکار کردی؟

دل آرام جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ب.ظ http://delaramam.blogsky.com/

امیدوارم دفعه بعدی قبول بشی مومو جون . برای من که شما خانم دکتری چون امتحان علمی رو ،منظورم همون کنکوره ، قبول شدی .

همینو می خواستم بشنوم

سارا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:21 ب.ظ http://gahneveshthayeman.blogfa.com/

ایشالا صد سال... نه !نه! ایشالا سال بعد

به ...مرسی
ما به صد تاشم قانعیم تعارف نکنیا

کاتیا شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

ای بابا
بانو
کی این روزا این تعارفا میکنه ؟
کی؟

بدبختی اینه که وقتی بهمون تعارف هم می زنند با هزار قسم و آیه منصرفشون میکنیم....

بس که ماها کم روییم...
اینطوریاس که من مطمئنم اگر بهت تعارف هم بزنن فرقی در اصل ماجرا نمیکنه...

ایشالا سال بعد قبول خواهی شد...

مرسی
آره بابا
ما کلا این کاره ایم

فرزانه شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

پس امسال اینا چه کسانی رو قبول فرموده اند آنگاه؟!!! من که هر وبلاگی سر میزنم میگه قبول نشده. از دوست و اشناهای دنیای واقعی هم که کسی قبول نشده. این از ما بهترون پس کی هستن؟؟؟؟!!!
بگذریم ما این حرفها سرمون نمیشه چند ماه به شما گفتیم خانم دکتر حالا چی بگیم؟!!!!!! برای ما شما خانم دکتری. این مشکل خودشونه به ما چه که اونا نمی فهمن شما شایسته ای.
بعد میگن چرا ملت میرن خارجه!!!!!!!

آخه رشته ما کلا بیست نفر می خواس
خداییش کمه دیگه
حالا مهمم نیس
ما که کم نمیاریم.. فعلا هم در ختمتیم!!!!

ستاره قرمز دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام دکتر مومو ی عزییییییییییییییییییییییییز
خوبی جونم
اشکال نداره گلم تو واسه ما دکتری.
یعنی از همون موقع تو دانشگاه شریف تو ابن سینا تو ....
دکتر بودی ... والا
دلمون برات تنگ شده!!!
راستی بفرما شهریه!!!

مرسی... خوبم... از شما چه خبر؟
دکتر داریم تا دکتر بابا.... ما می خوام بریم دکتر در فلسفه بشیم!
مام دلمون تنگ شده...نوش جونتون ...صرف شده!

مهری دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ب.ظ

همیشه سلامت و شاد باشید.

شمام سلامت باشید.

دورخیز دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:05 ب.ظ http://dourkhiz.persianblog.ir/

سلام
راستش میشه فهمید چه حالی داری
گذشته از این امتحان و کنکور من میگم کلا ما ادمها نمیتونیم با کلمه نه راحت کنار بیاییم که البته اگر بدرستی دقیق شی حتما قبول میکنی که گریزی از آن نبوده

قربونت برم مهمتر اینه که در زندگی مردود نشیم , نمیدونم به خودت چه نمره ای میدی و زندگیت چه وزنی داره خداکنه اینجا خودمون به خودمون نمره خوب بدیم

خدمتتون عرض میکنم خداحافظ
راستش دوست داشتن به من هم سر بزنید شما دعوتید

سامورایی جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ق.ظ http://samourai.blogfa.com

عیب نداره ، بزرگ می شی یادت می ره

بزرگماااااااااا
برا بزرگا کی یادشون می ره؟

baroon یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ب.ظ http://baran-asidi.persianblog.ir

منم مردود شدم . منتها تو سراسری

فدای سرت

مریم موسوی دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ

سلام عزیزم
بله دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره راجع به شما
اگه این بار نشد بزارین به این حساب که به توانایی های شما واقف نیستن این اساتید
امیدوارم سال بعد خبر قبولیتون رو همین جا ببینم که میبینم
برقرار باشید و موفق در همه ی مراحل زندگی

مرسی مریم جان
ممنونم
البته همین که واقف نیستن باعث می شه در استادیشون شک کنه آدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد