خانه تکانی

دیشب کلی لینک ها رو پاک کردم

فقط اونها که فعال بودن هنوز باقی موندن

راستش به سرم زد آدرس وبلاگ رو هم تغییر بدم اما بعد با خودم گفتم چرا؟ چرا باید از چیزی که از سر گذروندم فرار کنم؟

خیلی هم خوبه که سر جای همیشگیم باشم!

گذشته ی من من رو می سازه و هر چی که باشه بد یا خوب پاکش کنم یا نکنم اون سر جاش هستتتت... پس بهتر که اصلا پاکشم نکنم!


در حال اسباب کشیم از خدا و هیچ کس پنهان نیست که داره 6 ماه میشه که مشغول اسباب کشیم. وسایل خونم از رو رفتن و من هنوز از رو نرفتم!


آخر هفته امتحان مهمی پیش رو دارم این آزمون که تمام بشه یک هفته زمان می خوام تا همه چیز رو روبرا کنم! البته این یک هفته حداقل زمانه چون کار بنایی هم داریم تو منزل جدید!

و بعد دفتر کار زبون بستم که اونم وسط کار بنایی گیر کرده!

دخترم بخاطر امتحان من کمتر خونه است و بیشتر منزل مامان باباست

و البته بهش بیشتر خوش میگذره تا تو خونه. پدر و مادرم خیلی با حوصله و بهتر از من ازش مراقبت می کنن. 

فقط شدیدا دلم براش تنگ میشه!

دیروز اومد خونه و قشنگ سرامیکا رو با مداد و شابلون حسابی خط خطی کرد. به قول خودش پلان کشید!


خدایا ازت ممنونم بخاط هر چی که بهم دادی. کمکم کن تا شاکر باشم و بهترش کنم! و ناشکری رو از من دور کن!

عاااامین



راستی وبلاگی دیدم با عنوان سرزمین افاغنه و با اسم همسر آقای رییس جمهور لینکش کردم!

به نظر میاد همسر دکتر اشرف غنی احمد زی نویسندشه!

هر چند بیشتر به اخبار و نقل اونها پرداخته تا بحال و مصاحبه های منتشر شده دکتر رو منعکس کرده ... تو نوشته هاش جمله ای داره به این مضمون" ناگفته هایی از زندگی رییس جمهور " وقتی خوندمش فکر کردم جرات می خواد وقتی در راس دولت هستی ناگفته هات رو بخوای منتشر کنی! معمولا بعد از اتمام دولت همسران مردان سیاست همچین کاری می کنن...ولی دست گرمی خوبیه برای نوشتن و شروع بدی نیست.

اگر واقعا وبلاگ متعلق به همسر رییس جمهور باشه اداره کردنش سیاست می خواد و کار مشکلیه!

از طرف دیگه همین که یک سرویس ایرانی رو برای نوشتن انتخاب کردن هم خودش محل اعتناست!  

هیچ نظری نداشتن تو پستاشون و فک کردم شاید بهتره منم نظری نذارم. حتی سوال کردن و کنجکاوی در حورد هویتشون رو هم بی خیال شدم. اگر واقعا همسر ایشون باشن که هیچ  و اگر هم نباشن و بجای ایشون می خوان بنویسن برای چی باید به من حقیقت رو بگن؟ پس سوال کردنم بی مورد بود!

ولی لینکشون کردم و لا اقل برای اینکه بدونم کودوم اخبار از دید بانوی اول افغانستان جالب بوده دنبالش خواهم کرد!


نظرات 5 + ارسال نظر
رابی چهارشنبه 21 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:09 ب.ظ http://rabii.blogsky.com

انشالله عالی میشه امتحانت عزیزم..
بلاگستان خیلی وقته سوت و کوره.. من وقتی میام دپرس میشم کلی یه عالمه هم ذوق کردم دیدم باز مینویسی.. دور شدی آخه عزیزم...
عشق منو هم ببوس، محکم محکم محکم

رها چهارشنبه 12 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ http://gahemehrbani.blogsky.com/

خدا مامان و بابای عزیز رو صحیح و سالم برات حفظ کنه عزیزم. بله و چه کیفی میکنند هر دو طرف ...به به
موفق باشی مومو جان

amir شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:02 ق.ظ http://khateratetarakkhorde.blogfa.com

khahar vase manam k pak shode
albate vase man az zehne khodamam pak shode dge:-p
khosho sar afraz bashi
ya ali

تلاش دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:33 ب.ظ

سلامممممممممم می بینم می نویسی منم می خوام بنویسم..
خوبی؟
دخترت خوبه؟
می بینی بچه دار شدیم همه عوض شدیم...
بنویس می یام می خونم

... شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1399 ساعت 03:18 ب.ظ

مدت زیادی گذشته
دوستیمان کهنه شده اما بی خبریم از هم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد